UNEIX-TE A LA COMISSIÓ WEB I COMUNICACIÓ

Imagen
Coneixeu les tasques de la comissió web i comunicació? Tenim una comissió activa i molt col·laboradora, participem gairebé en tots els processos de la resta de comissions, des de l'organització dels esdeveniments fins a la difusió dels resultats. Gaudim molt sent testimoni de l'amor i la il·lusió que es posa en cada comissió de l'AFA. Vols participar?  Envia'ns un mail 😉 webafaelfarell@gmail.com

JUNTA DIRECTIVA


 

L’AFA s’organitza a través de l’Assemblea General, òrgan sobirà de l’Associació, i la Junta Directiva, composta pel president/a, el vicepresident/a, el tresorer/a, el secretari/ària i els vocals que formen part de cadascuna de les comissions en què s’organitza la Junta Directiva de l’AFA. 

La Junta Directiva s'elegeix en Assemblea General Extraordinària, de manera democràtica d'entre els candidats que es presenten voluntàriament. Són càrrecs no remunerats i cap dels membres obté cap tracte de favor per exercir la seva feina i està formada per:

President: Representa l'AFA. 

Vicepresident: Recolza la tasca del president i el substitueix en cas d'absència.

Secretari: És el responsable de la documentació de l'AFA.

Tresorer: És el responsable dels comptes de l'AFA i del pressupost.

Vocals: Decideixen conjuntament amb els càrrecs de la Junta Directiva les gestions i actuacions de l'AFA. Lideren les comissions de treball.




PRESIDÈNCIA

  • Representació i responsabilitat legal de l'associació.
  • Representar i vetllar per als interessos de socis i famílies de l'escola
  • davant altres persones, autoritat, administració i entitats públiques i privades.
  • Convoca i aixeca sessions que vulguin celebrar tant l'Assemblea General, la Junta Directiva o les Comissions pertinents. 
  • És responsable de dirigir els debats, polèmiques i deliberacions que dugui a terme la   Junta Directiva i l'Assemblea General.
  • S'assegura que hi hagi una democràcia participativa. 
  •  Vetllar per l'execució i el compliment dels pactes als quals s'arriba per votació en Junta i Assemblea de socis.
  • Coordina i dinamitza el grup de persones que conformen l'associació i dona suport a les diferents comissions.
  • Signa les sol·licituds de subvenció
  • Ordena les despeses i autoritza els pagaments de l'associació.
  • Arriba a acords amb entitats, empreses i col·laboradors que beneficiïn l'AFA.
  • Exercir totes les altres funcions que siguin inherents a la seva condició de

President de la Junta Directiva i de l'Associació.

--I AQUELLES QUE MARQUEN ELS ESTATUTS--

 

SECRETARIA

  •  Gestiona les sol·licituds d'ingrés i es fa càrrec del llibre i el fitxer de registre dels socis.
  •  Redacta i custodia el llibre d'actes.
  •  Prepara les actes de les Juntes Directives i de les Assemblees Generals.
  •  S'encarrega de gestionar la correspondència que rep l'associació.
  •  Custodia, recopila i organitza tota la documentació de l'AFA.
  •  Redacta i organitza la memòria anual de l'associació.
  •  Treballa mà a mà amb el president. 
  •  Aixeca actes de les sessions
  •  Quan la persona encarregada de la tresoreria no està disponible de forma temporal, la secretària la substitueix.


TRESORERIA

  • Custòdia i control dels recursos de l'associació
  • Elaboració del pressupost, el balanç, la liquidació de comptes i si és possible,     les previsions econòmiques.
  • Presenta les xifres i l'estat dels Comptes Anuals (Es presenten un cop ha finalitzat l'any), i es porten a l'Assemblea General per a la seva posterior aprovació.
  • Portar el llibre de caixa
  • Signar rebuts de quotes i altres documents de tresoreria
  • Pagar les factures aprovades per la Junta Directiva, que han de ser revisades prèviament pel president.
  • Ajuda al president en la presa de mesures per estalviar despeses
  • El contacte periòdic amb la gestoria.
  • La gestió de tràmits concrets segons necessitats (beques, subvencions).
  • Substitueix el secretari en els casos en què aquest es trobi indisposat, sempre que no existeixi la figura del vicesecretari.

VOCALIES

La relació de membres de cada comissió i les funcions que té atribuïdes cada comissió es determinarà per la Junta Directiva al començament de cada nou curs escolar. Cada comissió estarà integrada per un mínim d'1 vocal i almenys un representant de cada comissió haurà d’assistir a les reunions de la Junta Directiva de l’AFA, on s’informarà de forma periòdica, al llarg de cada curs escolar, del funcionament dels serveis i/o activitats que li són pròpies. Per tal de mantenir la condició de vocal de la Junta Directiva és necessari assistir amb regularitat a les reunions d’aquest òrgan o, si això no és possible, cal que els altres vocals que formen part de la mateixa comissió que la persona que no pot assistir amb regularitat, supleixin les seves absències i avalin la seva tasca en la corresponent comissió. Si no es donen les circumstàncies anteriors, la Junta Directiva podrà acordar la suspensió de la condició de vocal.

La decisió de crear o suprimir una comissió haurà de ser aprovada per la majoria dels membres integrants de la Junta Directiva de l’AFA. 

Queda entès que cada comissió té un representant que formarà part de la Junta Directiva, assumint la figura del vocal, mateixa figura que s'encarrega de comunicar a la Junta les actuacions que es duguin a terme dins de la seva comissió. Així també que complirà amb les obligacions com a membre de la Junta.

TORNAR



















Entradas populares de este blog

UNEIX-TE A LA COMISSIÓ WEB I COMUNICACIÓ