UNEIX-TE A LA COMISSIÓ WEB I COMUNICACIÓ

Imagen
Coneixeu les tasques de la comissió web i comunicació? Tenim una comissió activa i molt col·laboradora, participem gairebé en tots els processos de la resta de comissions, des de l'organització dels esdeveniments fins a la difusió dels resultats. Gaudim molt sent testimoni de l'amor i la il·lusió que es posa en cada comissió de l'AFA. Vols participar?  Envia'ns un mail 😉 webafaelfarell@gmail.com

COMISSIONS

Què són les comissions?


L’AFA divideix les seves tasques en diferents comissions de treball formades per pares i mares voluntaris. Aquestes comissions són les responsables que les activitats i serveis de l’AFA funcionin correctament.

Cada comissió hauria de tenir un representant que la lideri i sigui el nexe amb la Junta de l’AFA.

Cada comissió establirà els criteris de composició i organització, de selecció dels coordinadors/es i monitors/es, de definició i organització de les activitats, i qualsevol altre aspecte que sigui necessari per dur a terme les finalitats i tasques que li són pròpies. 
En qualsevol cas, aquests criteris caldrà presentar-los a la Junta Directiva per a la seva aprovació. Cada comissió designarà un suplent en substitució del seu vocal quan aquest no pugui assistir a les reunions de Junta Directiva. Aquest representant podrà argumentar en nom de la comissió, però no tindrà dret a vot. 
Cada comissió informarà les reunions de la Junta de l'AFA, de forma periòdica al llarg cada curs acadèmic, del funcionament del servei i/o activitats que li són pròpies.

L’accés és obert i voluntari a qualsevol membre de l’AFA, especialment totes aquelles persones que tinguin alguna relació directa amb l’activitat de la comissió i/o que tinguin interès a col·laborar-hi.

Per fer una nova comissió, els socis d’AFA interessats, han de presentar un projecte, que aprovarà la Junta Directiva abans de la seva creació.

Com ens organitzem?

Per a organitzar el treball de la manera més efectiva possible:

  • Les persones interessades hauran de posar-se en contacte amb la comissió a través dels respectius correus electrònics.
  • Explicar breument què pot aportar a la comissió triada.
  • Si proposen una activitat hauran de ser part activa de la seva organització i execució comptant sempre amb el suport d'altres voluntaris/as i AFA.

A continuació us detallem les comissions que tenim i dintre d'aquestes està tota la informació de cadascuna:

  • ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: Coordinar i vetllar pel funcionament dels tallers que s'organitzen des de l'AFA en horari no lectiu.
  • BICIBÚS : Iniciativa escolar que prioritza la mobilitat sostenible. 
  • CONSELL ESCOLAR ESCOLA: Representació de l'AFA dins el Consell Escolar de l'Escola.
  • CONSELL ESCOLAR MUNICIPAL: Representació dels pares i mares de l'Escola El Farell en el Consell Escolar Municipal de Caldes de Montbui.
  • DISTRIBUCIÓ DE LLIBRES: Suport i participació en el procés de venda. Suport i participació en el procés de socialització conjuntament amb la direcció i mestres.
  • FESTES: Organitzar esdeveniments dins del calendari lectiu juntament amb les famílies.
  • HORT: Seguiment i manteniment de l'espai. Comissió mixta (Escola-AFA).
  • MENJADOR I ACOLLIDA: Gestionar i vetllar pel bon funcionament d'aquest servei. Comissió mixta (Escola-AFA)
  • Torneig A.F.S. (Rosario): La gestió i treball d'aquesta comissió és puntual, comença a partir d'abril i acaba el primer cap de setmana de juny que és quan es realitza el torneig.


  • PATIS I ESPAISLa comissió de patis es preocupa pel manteniment i millora dels patis de la nostra escola, aquesta és una comissió mixta entre AFA i Escola.

  • BENESTAR DIGITAL: volem promoure un ús conscient i saludable de les noves tecnologies per part dels nostres fills i filles.

Entradas populares de este blog

UNEIX-TE A LA COMISSIÓ WEB I COMUNICACIÓ